Je ziet ze elke dag: ouderwetse websites die al jaren niet meer zijn onderhouden. Bij het zien van zulke websites ga je automatisch twijfelen aan de geloofwaardigheid van het bedrijf. Maar als het je eigen website betreft, zie je het niet altijd. Misschien ben je in ontkenning of misschien heb je het gewoon te druk. Maar het loont wel degelijk om eens objectief naar je eigen website te kijken, want de kans is groot dat je omzet laat liggen.
Stel jezelf deze 8 vragen:
1. Ben ik mobielvriendelijk?
2. Weet m’n website dat het 2020 is?
3. Is mijn sociale media gekoppeld?
4. Blog ik regelmatig?
5. Heb ik Flash al de deur gewezen?
6. Weten mijn bezoekers waar ze zijn?
7. Kan ik zelf aanpassingen maken?
8. Vraag ik om actie?
Kun je hiermee al uit de voeten, of wil je dieper ingaan op de materie? Klik dan op de onderstaande link voor het uitgebreide artikel. Daar gaan we diepgaand in op de verschillende aandachtspunten en leggen uit wat jij kunt doen om van jouw website weer een verkopend succes te maken.
NB: Heb je op bovenstaande 8 vragen overwegend ‘NEE’ geantwoord, dan ben je wellicht toe aan een nieuw design. Een website opnieuw vormgeven kost wel tijd en geld, maar bedenk, het is een investering die zich dubbel en dwars zal terugverdienen.